سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردهایتان را متّهم کنید که خطا از اعتماد به آنها پدید می آید . [امام علی علیه السلام]
ولایت عشق
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 6بزرگتر از 162

1) یک فروند هواپیمای توپولوف روسی شرکت کاسپین که حامل 168 مسافر و خدمه پرواز که 162 نفر آنها تبعه ایرانی و بقیه ارمنی بوده اند ، بود در مسیر تهران- ایروان دچار سانحه هوایی شد و همگی سرنشینان جان باختند.
2) ارمنستان به خاطر مرگ 6 نفر از اتباع کشورش عزای عمومی اعلام کرد

 ای دریغا که همه مزرعه دلها را
 علف هرزه کین پوشانده ست
و همه مردم شهر
بانگ برداشته اند
که چرا سیمان نیست
و کسی فکر نکرد
که چرا ایمان نیست!!
 و زمانی شده است
که به غیر از انسان
هیچ چیز ارزان نیست!!

 

آیا 6 از 162 هم بزرگتر است؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » احمد حسنی ( جمعه 88/4/26 :: ساعت 3:8 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

من دیوانه ام
منطق چیست ؟!
قهوه تلخ
شما کجا بودید؟
رفیق جان من دوره ی رفاقت نیست
بابا نان ندارد
دردهای من
6بزرگتر از 162
به مناسبت حماسه 22خرداد
آیت الله بهجت به دیدار حق شتافت
تا کی به تمنای وصال تو یگانه
[عناوین آرشیوشده]